Smurf varning!!!!!!

Idag ska min lillprins ha 3 års kalas. Han fyller i morgon men har kalas idag. Han börjar bli stor nu. Tiden springer iväg med oss. Herregud  min sessa börjar 0;an till  hösten. Jisses amlalia !!!!!!!

Bilden är sen förra sommaren....

***********************************

Under Karlstads kalaset sålde jag ju godis utanför butiken, och det var en sort som smälte ihop till en klump hahahaha "spindlar" ...så här såg det ut...


Och när man drog en bit och smakade såg
man ut så här efter ett tag.......


Felicia              Oliver              Fredrik             Jonny           

HAHAHHAA VÄRSTA SMURF VARNING!!!!!!

************************************ *****

Sambon är nu hemma med barnen och förbereder för kalaset vid 17 tiden .....
H
an fyller ju i morgon men det kändes taskigt att han inte fick present av oss  idag, så vi gav han i morse.  Då fick han en Ambulans som blinkar och låter och lite kläder. Men den största överaskningen kommer sen .....


Överaskningen kommer med Evelina och Andreas (och förhoppningsvis Tomas)
Då dom är med en bit på den och vi resten.... Han kommer att bli eld och lågor.
Han tjatar att han vill ha stora bilar att leka med ute......det får han nu  en traktor (vilket han med gillar)

En sån här skönhet blir det..... .....

Nu ska jag jobba men ha en underbar dag på er det ska jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0