Helt otroligt!!!!

Klockan är bara 19.20 oc båda barnen sover redan...............
Det tog på krafterna att vara borta länge i går kväll ;)
Direkt när jag stängde butiken (16.00) skulle vi åka till Forshaga och systerdottern som blev 13 år.

Och efter det ordinarie kalaset hade vi alla planerat att åka hem och grilla var för sej. Men det slutade med en grillkväll på plats i Forshaga  i stället. Hahahahaa Långt och mysigt kalas med grillkväll.


Idag har jag verkligen haft tid med barnen själv. Sambon var och jobbade extra några timmar så vi mös riktigt jag och barnen. Vi gjorde egna hamburgare som vi sedan grillade när sambon kom hem. Mumma......


I morgon ska jag börja förbereda för kundkvällen på fredag....
Och för er som "glömt" bort det så är det på Fredag 27/5 mellan 19.00-21.00 med
bubbel och livemusik , goodie bags. Välkomna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0