Arbetare ....

Har under denna veckan och slutet på förra haft en massa byggarbetare i mitt kök på jobb. Dom har grävt stort håll i golvet och slåt ut en hel del in till tvättstugan sidan om.  Gud vad dom låter när dom är här!!!!!!





Felicia min underbara dotter är med på jobb idag och den yngsta sonen av de äldre med.
Han är ju och hälsar  på en sväng, och åker hem i morgon.  ;(
Har varit ganska trevligt att ha han här och b
usat med sina småsyskon och min älskade sambo.
Dottern somnade nerbäddad i mitt fikarum i butiken......




Sonen blev överlycklig av sin traktor han fick.....


Och tårta åt han från golvet....


Och båda barnen fick självklart en massa leksaker efter kusinerna....


Och h
erregud vad jag fick städa så nu är det vår tur att sortera leksaker.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0